مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-05حوادث

پایان جولان قمه کشان خیابان تختی رشت 


فرمانده انتظامی رشت از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش که با در دست داشتن قمه در خیابان تختی این شهرستان قصد نزاع و درگیری داشتند، خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی رشت از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش که با در دست داشتن قمه در خیابان تختی این شهرستان قصد نزاع و درگیری داشتند، خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی در گفت وگو با خبرنگاران، مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم هیچ فردی آرامش و امنیت شهروندان را به خطر بیندازد.

وی گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه 3 نفر در خیابان تختی با در دست داشتن قمه قصد درگیری و نزاع دارند، بلافاصله ماموران یگان امداد و کلانتری 12 به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پلیس با حضور به موقع مانع از درگیری شد، تصریح کرد: در این راستا دو متهم که از اراذل و اوباش نوظهور هستند، دستگیر و از آن ها 2 تیغه قمه کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان 25 و 28 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تلاش برای دستگیری یک نفر دیگر همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جولان قمه کشان خیابان تختی رشت 

پایان جولان قمه کشان خیابان تختی رشت